fredag :D

hejhej kom precis hem från skolan. Kunde inteblogga imorse eller ja jag hann inte :P.Det var för att jag fördrev tiden med att sitta och kolla på vakna med the voice längre än jag brukar..Idag fyller min kusin Jacob år vet inte hur mycket xD men grattis till han :D. Vi ska åka dit och gratta honom vet inte när och så får jag inte glömma att ta med mej min gitarr hem som han har lånat av mej sen typ nåt år tillbaka haha och nue vill jag ha den bah föratt jag typ kan spela "when it all falls apart - the veronicas" på gitarr,efter en musik uppgift på musiken i skolan. (kan sätta in låten sen) :P. Hade prov imorse på första lektionen det gick faktist jäkligt bra :D bara en liten sak som jag vet att jag hade fel på menmen det får man leva med :P. Nue ska jag checka bloglovin pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0