är med matilda :D

hejhej,,idag var det en skit kort dag.. Slutade vid kvart i två. Och började tio. Jag och matilda fick skjuts av karin hem haha båda vi två på karins pakethållare hahaha jag fattar inte att hon orkade :P. Vi blev skjjutsade hem till matilda så drog vi hem till mej sen (bara jag och matilda) så skulle vi gå ut med savannahs chiuaor men dom var typ inte hemma så vi drog ut och gungade lite och sen drog vi in så fick vi pengar så drog vi till ica för jag skulle köpa nya flingor till frukost imorrn. Och imorrn är det typ klassens dag? Vi ska till storvad typ glöm att jag kommer bada...Jaja men nue ska vi ut.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina bilder du har i din header :)

2009-06-08 @ 19:41:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0