vart med BÄSTA Tess<33

Hejhej har inte bloggat på typ hela dagen och inte igår heller eller?Ajja idag har jag vart med bästaste bästis Tess<33 vi drog till stan och va med tess kompisar Linnea och Jennie typ. Jag och tess skulle äta påe donken och ta plusmeny och få  ett rosa glas som vi trodde var veckans färg för dom sa de påe reklamen påe tv men nej det var blåa den här veckan. Iaf sen innan vi skulle hem så drog vi in på New Yorker och så köpte jag ett par shorts bara 49kr. Dom har typ alltid rea o dåe är det skitbilligt...Imorrn blirre Berkinge om de e fint väder idag har det jue typ duggat och vart mulet o grått. Jaja nue msåte jag typ sova typ kollar nog lite påe teve. Pusshej.

haha typ tess lyse på cykeln?hade lite rolit såe jag tog en bild påe de :P


shortsen..

min kamera påe mobilen e sämst ska nog önska mej en nye mobil när jag fyller år tror jag fast jag gillar inte dom nya sony ericsonn walkman mobilerna för dom har en såe klurig meny haha. Jaja men dåe kanske jag inte kan önska mig piercing i tungan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0