upp tidigt imorrn -.-

hejhej nue går jag och lägger mej och kollar påe I taket lyser stjärnorna. Måste typ upp vid 6imorrn eller nåt jagfattar inte :P. Är iaf på åland till påe måndag så de blir ingen bloggning det här blir antagligen sista inlägget för jag kommer inte direkt kunna blogga imorron bitti? Har inte bloggat så mycket idag heller..Men jag har iaf varit med tess vi gick till bellman till hennes gård där hon borde för typ sex år sen eller nåt det är alltid lika kul att gå dit och snacka massa minnen och typ garva ihjäl sig :P. Och sen drog vi hem till min mormor för vi skulle fika med grädde och jordgubbar. Och fan jag har inte gått in påe bloglovin men ååh jag pallar inte nue..Jag vill kolla påe film nue jaja får väl stå ut med typ 100+ inlägg när jag kommer hem. Puss o kram hej.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* haha ja :P

2009-07-05 @ 12:22:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0