(rubrikslös)

hejhej jag har typ inget att göra såe jag kan väl lika gärna skriva ett litet inlägg. Idag har jag vart med jojo och lina för skulle jag och jojo åka med min mamma och köpa skor kollade igår men hitta inga och hitta inga idag heller såe vie ska typ kolla när vie kommit hem från leksand. Åker påe fredag. Imorrn kommer stephanie hit hon ska följa med till leksand. Ska bli såe kul att träffa henne. Va jue hos henne i påskas (hon bor jue i nyköping). Och jusstejag ska sätta in bilder från konserten men jag har inte fått dom av tess än..Och såe måste jag göra nåt åt den här överdrivet fula designen jag har ocg såe måste jag ta bort nedräkningen jag hade till konserten...Ajja får väl se om jag skriver nåt nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0