world trade center

Hejhej,,kollade nyss på film "World Trade Center".Jag såg inte hela men lite i alla fall för den var på tv nämligen. Den var sådär bra,,jag visste inte vad world trade center var förut när jag jojo o jossan var i stockholm berätta dom var det var så ;)..I alla fall nu har jag inget för mig.Sitter här och tråka är inne på msn,kommer antagligen göra det hela "kvällen" för jag inte pallar gå och lägga mig (som vanligt).Det är scream 2 på tv sa Jojo till mig,,skulle kunna kolla men haha jag e för feg :P. Senare idag ska jag vara med Steffi vet inte riktigt vad vi ska göra hon ska i alla fall ta med jordgubbar,glass och grädde det kommer ju inte bara bli lite mummsigt  haha ;)..Vi ska fixa hennes blogg lite också,,hon ville att jag skulle hjälpa henne :),,men vi kommer ändå ha roligt för det har vi alltid. Nu har jag inte så mycket mer att skriva,om jag sitter uppe ett tag till kanske jag skriver om jag kommer på nåt men nu har jag inget mer att skriva i alla fall, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0