tråkigt

Hejhej,,jag har astråkit asso. Jag åt mat för typ en halvtimme/timme sen kanske Jag åt pan pizza för mamma och dom andra skulle äta lasagne och det tycker man inte om,,usch!! När jag hade ätit klart skalade jag ägg för mamma göra smörgås tårtor till massa folk som fyller år. På lördag ska jag och jojo sova hos Lina :D hon ska bjuda oss på bio för hon har tre stycken gratisbiljetter :D vi ska då se bröllopsduellen,,den värkar vara skitbra. Sen ska jag och Johanna sova hos henne också ska bli skojjsit. I alla fall jag har tråkkit så nyss satt jag typ och "sjöng" i köket eller man kan typ säga att jag skrek för jag hittade ett pappersrör typ och det är skitkul verkligen att sitta och terrorisera massa folk med ett sånt,,i alla fall när man har tråkit. Men jag gick in i mitt rum istället och  satte på musik så då tänkte jag att jag kunde blogga lite samtidigt. Men nu har jag inget mer att skriva så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0