Tisdag morgon

Godmorgon,jag vaknade klockan åtta idag. Har sovmorgon en timme och fem minuter :D. Så idag börjar jag fem över halv tio,,vet inte vad vi har som första lektion har glömt det xD. Nu sitter jag och lyssnar på Circus (album),,det är skitbra asso just nu är det kill the lights den låten är fett bra. Idag vet jag inte vad jag ska göra efter skolan jag ska nog göra kemi läxan för jag gjorde den inte igår. Juste jag skrev aldrig igår kväll det var för att jag kollade på lipstick jungle som hade premiär igår det är ju en ny serie som jag skulle kolla på men den var inte så värst bra så jag ska nog inte fortsätta kolla,men i alla fall det var såhär att jag skulle skriva när jag hade kollat klart men jag blev så himla trött att jag höll på att somna i soffan så jag gick  och la mig och sov,utan att fixa eller nånting..
Men nu måste jag gå och borsta tänderna jag glömde visst det tidigare :S skriver senare puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0