skridskor idag

hejsanhejsan. Kom precis hem från skolan,,har varit jävligt trött idag somnade typ på matten höhö. På idrotten åkte vi skridskor,,det var sådär kul jag ramla typ två gånger tror jag mina skridskor har jag haft sen trean tror jag så dom var lite trånga men jag kunde i alla fall ha dom. Imorgon har jag omprov i fysik men jag pallar inte plugga så då kan jag väl få IG på omprovet också jag bryr mig inte just nu. Kommer antagligen inte kunna nånting. Låg uppe till ca 1 i natt för först kunde jag inte sova och sen börja jag messa med tess om att hon kanske kunde komma hit och sova över (klockan halv ett kanske),,men hennes pappa var vaken så hon fick inte. Men istället kom hon hit imorse och fixa sej och åt  frukost här   m.m för vi gick upp vid samma tid så det var lite kul :D
Skriver kanske mer senare hejdå


steffi och lidia (man var tvungen att ha hjälm)


steffis e dom svarta från i mitten e lidias och min brevid  lidias (mitt emot steffis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0