skola

Hejhej,,kom nys hem från skolan har inget att göra och så har jag lite ont i huvudet "/ . Idag har jag ingentimg att göra bara tv det är ju andra avenyn :D ikväll och sen e det top model också. Kanske kan göra en sockerkaka? Haha nej men asso jag ville baka igår kväll då kom jag på att jag kunde göra en sockerkaka eller så skulle jag kunna göra muffins men det är så tråkiga grejoro palla göra kladdkaka liksom det gör man typ alltid och jag kan inte göra chokladbollar för vi har bara flytande margarin.,,men det blir roligast me socker kaka så jag messar mamma o säger att jag gör en så får jag se hur den blir. Men asso hur mycket flytande margarin ska man ha om man ska ha vanligt margarin i 75g tror jag att det stog nånstans? Jag får söka o se,,kanske skriver mer senare herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0