shopping me jojo imorrn :D

shuue!!Jag kollade nyss på tv Jönsson ligan "den svarta diamanten" asso den var skitrolig även om jag inte såg den från början hehe,typ alla dom filmerna är ju roliga. Jojo kommer senare just nu är hon hos sin mormor tror jag,hon ska sova här för vi ska till Stockholm imorrn och shoppa :D,ska bli kul jag har ju sparat pengar ganska länge eller jag har ju köpt jeans o tröja men det skulle jag ändå ha köpt imorrn annars för det är saker jag behöver,bara jag hittar en tjocktröja till så kan jag göra vad jag vill för pengarna och så är det bäst att mitt leg kommer för på dom flesta ställena får man inte betala me kort utan leg,,drygt eller vad?Fast det är ju för säkerhet också,på ett sätt är det ju bra såatt ingen annan kan ta ens kort och använda. Nu ska jag  in på bilddagboken kanske skriver senare pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0