Shopping i Stockholm med Jossan och Jojo <33 :D

Hejhej,,jag kom hem för ett tag sen. Vi hade skitroligt asso :D,,vi bara måste göra om det haha. Vi hade rätt så svårt att hitta eller aah det kändes så iallafall? Fast egentligen så hittade vi allting som vi skulle in i asso affärer dåra.Haha en sak  som jag nog aldrig kommer glömma är fajten mellan mig och Jojo haha,,det var rea på adidas koftor,och de var jag som såg det jag stog där och leta efter en stor storlek för det fanns typ bara små,och då kommer jojo och hittar en 164a och vi drar i den och massor,men vi går in tillsammans i ett provrum så jag provade den,(vi hade en 152a också). Så jag provade 164an medans hon prova lite annat hon hade hittat,och så provade hon tröjan. Vi stog i det där provrummet i säkert en halvtimme eller en kvart och bråkade om den,hon slog in mig i spegeln nåra gånger ca 5-6 hahah. Men i alla fall jag äger ju så jag vann haha :D. Sätter in bilder från dagen i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: j

Du suger! :D

2009-01-03 @ 20:11:37
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0