Palla städa

Hejhej,Har precis varit ute och smällt upp mina sista smällare. Vi vaknade vid 1 tror jag. (det var jag,jojo,jossan,cissi och natta).Vi låg kvar i sängen ett tag sen gick vi upp och fixa oss för vi skulle gå och möta Maria. Så gick vi typ hem till Natta och gjorde lite grejor sen skulle cissi hem så vi gick hem till jossan och hämtade grejer (jag,jossan,jojo och cissi),så gick jag och jojo också hem och jossan drog till sin mamma. Sen kom jag hem åt mat vi hade beställt så jag tog hamburgare.Och mitt rum såg helt kaosat ut och jag pallar inte städa de nån annan hatr gjort? Mitt rum va fan städat när jag gick hemifrån :@..Och nu gör jag ingeting direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0