No kemi

Hejhej,,är i skolan och har no. Man skulle typ skriva om svenska kemister så man skulle ha data. Sen har vi lunch innan det här hade vi musik. Och vi skulle inte ha håltimmar :( Men har ändå bara två lektioner till sen slutar jag. Imorrn är det fredag :D ÄÄNTLIGEEEN!!! I TAKET LYSER STJÄRNORNA imorgon!! :D Yeeees!! Längtar som fan. Och nästa lördag ska jag se wild child me steffi,,den verkar vara skit bra :D. Och så vill jag se twilight också men typ jossan för hon vill också se den. Men då måste vi ha me oss en förälder för vi kommer inte in annars "/ . Och typ liksom vem fan vill följa me på den då? Typ ingen? I alla fall pallar ej skriva mer nu herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0