Let´s dance ;)

Hejhej.Kom hem från jojo för ett tag sen,åt nyss mat också pommes med kebab..Jag och Jojo körde GH world tour hon har precis köpt det,,kul med lite nya låtar ;). Kanske ska vara med henne senare. Idag fick jag ett kort från Clara <33 :D Ett julkort som hon hade gjort själv jättefint,,tack så mycket saknar dej som fan asso!! Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik självklart så lyssnar jag på Superhuman,,asso den är bara för bra,,jag lyssnar på den typ hela tin haha. Ikväll ska jag ju då kolla på let´s dance fast jag kommer säkert glömma men ändå Blondinbella ska ju vara med så ska väl antagligen heja på henne? Jag brukar inte direkt kolla på sånna där program som let´s dance och idol längre men ikväll ska jag i alla fall kolla lite. Jag skriver antagligen senare hare bra så länge dah  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0