läxa

Hejhej,,har precis gjort klart läxor och lyssnar på musik. Hade kemi läxa och matte. Nu slipper jag göra det senare :D..Haha jag gör typ aldrig läxor? Det är inte sirekt så att vi aldrig får några,,det är typ bara jag som aldrig gör dom hehe. Idag har jag typ inget för mej,,ska bara kolla på tv klockan 6 och åtta först är det life of ryan :D och sen top model asso jag har iksom missat 2 avsnitt redan . Och innan jag kollar på tv ska jag läsa,,"i taket lyser stjärnorna" asso shiet den är skit brae asso!! Fast nu har jag kommit ganska långt nästan halva boken. Asso kapitlen är korta som fan,,det finns liksom 63 kapitel höhö. Men jag vill ändå inte läsa ut den för den är bara för bra men jag vill ha läst ut den innan nästa fredag men det ska jag nog klara,,jag längtar skiiiiit mycket till 30januari asso !!!!!! 9 dagar kvar nu men det är ändå lång tid kvar :(. Men nu ska jag läsa :D kanske skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0