Jag kommer ju absolut inte vara trött till skolan?

Hejhej,,sitter i min syrras rum och skriver mammas kompis anna carin är här och hennes barn Jonas. Han sitter med Jennifer i mammas rum vid datan tror jag,och mamma och  anna carin är typ fulla,dom sitter och ringer till massa komisar och spelar in massa röstmeddelanden i telefon svararen samtidigt som dom lyssnar på lasse stefans asso mamma gillar inte ens dom? Men i alla fall dom är jävligt irriterande när dom är fulla vissa  kompisar tycker bara att dom är roliga ibland??  Klockan är rätt så mycket jag borde sova för att inte vara för trött till skolan börjar,men jag gör inte det värför? Fast vi börjar ju ändå på en torsdag så det är ju i alla fall ganska bra för då är det helg efter bara två dagar så då kan man fortfarande vila ut lite,,okej nu kanske jag skriver lite konstiga grejor men det är bara föratt jag har skit tråkigt. Har inte så mycket mer att skriva nu ändå så hejdå skriver senare. Kanske inte ikväll då men *imorrn* . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0