(ingen rubrik)

Hejhej,,jag vaknade vid tolv eller nåt sånt,låg kvar i sängen ett tag sen gick jag upp och drack vitamin brustablett hahah,,sen duschade jag och klädde på mig,tänkte kolla lite på tv,det är typ en film som heter Jump in som jag inte har sett vad är det ens för film?Corbin Bleu eller Blue? Är med i den,så är väl typ nåt med Disney? I alla fall idag hade vi tänkt och åka till JC och byta min röda kofta mamma tyckte att jag skulle det för att den glipar eller typ flikar,äh jag vet inte men det står i alla fall ut mellan knapparna .SEn ska jag typ vara med Johanna tror jag. DEt var massor jag hade glömt att skriva igår om vag vi gjorde,det var faktist jossan som påminde mig det var hon som hade skrivit den där ganska långa kommentaren så om man vill veta lite mer så läs den. För jag orkar inte skriva något nu för jag vet inte hur jag ska börja hehe,,vi gjorde så mycket roligt tillsammans asso vi måste åka dit igen när vi har fått pengar ;D<33..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0