Gott nytt år!!:D

Hejhej,,jag skrev aldrig något mer igår,jag hann inte. Men vi gick i alla fall till Jossan vid 7-8 tiden och vi spelade ett spel "med andra ord" det är skitkul man har en tygpåse med brickor i som det står ord på och sen ska man vara lag 2pers i varje o så ska man ta en sån där bricka och så ska man förklara ordet till sin lagkamrat och man har tid på sig och lite annat palla inte skriva hehe.Sen gick vi ut och smällde lite smällare ;D.Vid tolv var vi hos nån jag vet inte vem hehe. Men vi somnade vid 7,haha vid 6 skulle vi till donken och äta frukost för det brukar ju vara öppet då men nu var det inte det bara föratt det var "Nyårsdagen" så då öppnade det 11 hehe,så då gick vi tilöl statoil och köpte varsin baguett (stavning?)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0