frukost på donken ;D

Hejhej,,är hemma hos jossan vi sitter i en fåtölj o kollar på tv mtv haha det är my chemical romance "teenagers" den är skit bra haha fast jag har ju hört den tidigare. Idag åt vi frukost på donken asso vi gick liksom upp åtta föratt inte missa det för dom slutar med det klockan 10.Jag åt frukostmacka med varm choklad sen gick jag och tog en mctoast också haha det var faktist gott bara det att chokladen var skit varm så jag har fortfarande lite ont i halsen när jag sväljer och på tungan typ hela tiden eller asso i halsen det bränner till lite xD..Jag sov för ett tag sen för .vi somnade typ vid tre? Så nu när vi satt här så satt jag bakom jossans rygg och sov asso jag är skit trött,fast det är väl? Då somnar jag väl lättare ikväll eller? Senare ska jag i alla fall vara med  Johanna,,hon ska med mig och mamma till gränby ska byta tröjan och så ska jag lämna in kort till ID..Pallar inte skriva mer nu hejdå kanske skriver mer senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0