Freeedag = I taket lyser stjärnorna :D<33333<33

Hejhej,,kom nyss hem från stan filmen var klockan fyra o den var fett jävla bra asso. Fast jag gillar faktist boken mer. Men det var bara lite irriterande för det satt några jävla småbarn som typ inte fatta nånting,,som satt och skratta hela jävla filmen när det inte ens var kul o det var skit störande. Kanske ska sova hos jojo ikväll om jag får. Innan vi drog till stan så lånade jag också en bok på biblioteket "Det fattas en tärning" det är av samma författare från "I taket lyser stjärnorna" så den kommer antagligen vara bra. I alla fall hela veckan kommer jag gå och gnälla om att filmen är slut haha,,måste fan läsa boken igen eller i alla fall köpa filmen senare när den kommer ut. Den är bäst,,den som inte har sett den måste bara se asso!!! Ska inte skriva så mycket mer nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0