fredag morgon

Shuue,,ska gå snart så dethär blir kort,,om det ns brukar vara långt? Idag sitter jag i alla fall inte och lyssnar på musik ;). Jag sitter och kollar på tv istället kolla på vakna med the voice på 5an,,för blondinbella var med nyss fast hon är inte kvar längre. Idag ska jag till mammas kompis annacarin hennes barn Jonas fyller år. Vi ska typ sova där tror jag att mamma sa så david kan inte komma hit idag. Idag börjar jag halv nio och första lektion är no sen fredagsfika efter det är det info möte i matsalen.
När vi åker till annacarin idag kan jag ta med mig min bärbara dvd o kolla på vänner :D men hinner inte skriva mer ska gå 5över o den är 1minut över nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0