data?

Hejhej:D,,Jag bakade sockerkaka idag det var längesen men ändå haha. Jag har fixat msn åt mormor så adda : [email protected] haha. Var inne där nyss också mamma kollade typ på mormors dataoch så kolla vi på datorer för på expert kan man tydligen köpa 2bärbara datorer för 1.999 :D så vi ska typ köpa,,va nyss inne hos jennifer och tjata att vi skulle köpa en ivar o betala 100 var :D hoppas hon har pengar nu också. Fast det är bara det att halva summan på mitt konto kort kommer försvinna på grund av köpet haha. Och så binder man sig i 2år på ett abbonemmang hos 3 i trådlöst internet för 199kr månan,,men det betalar mamma hoppas jag haha.
Och dessutom är det inbyggd webbkamera i den ;). Men jag har typ 2100 så det går och så ska jag sälja min gamla mobil också till mammas kompis för 650 tror jag,,fast jag måste hitta usb-sladden annars måste jag ta mindre.  Har inte så mycket mer att skriva hejdå.


Bild när jag sitter och väntar på att kakan ska bli klar,,jag tog massa bilder då haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0