vart på grängy

Hejhej,,kom nyss hem från gränby. Hämtade id-kortet och satte in lite pengar på kortet. Och så handlade jag o mamma. Hon fyller tydligen år imorrn. Fick reda på det innan vi drog till utvecklingsamtalet. Någon som vet när det är semmeldagen? Jag vill bara veta xD. Ska typ vara med Lina,,snart tror jag,hon ska typ komma hit :D.
Mamma har tydligen fått pengar på bostadsbidraget eller något sånt,,så hon är typ överlycklig? Måste fan varna Lina att mamma kan typ börja jubla när som helst haha x'D. Har ej så mycket mer att skriva nu,kanske skriver senare.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv:mm,men jag ska sy upp dem för dem är såå himla långa :P

2009-02-02 @ 20:09:36
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0