tråk

Hejsanhejsan jag har fett tråkit har fixat en ny profil bild va tycks? Men jag vet ändå fortfarnade inte hur jag ska ha bloggen om jag ska ha den svart m.m jag får se hur jag gör. Sitter i alla fall fortfarnad eoch lyssnar på musik. Skulle ha varit med Steffi men det gick inteså jag får se om jag ommer på nåt emelie vill att jag ska komma så kanske drar dit. Eller kanske kan fråga om jag kan dra till pappa relaxa lite dom här sista dagarna ;) fast jag kanske inte ens kan komma får väl se mamma är i alla fall inte hemma hon har varit på kryssning sen igår så hon kommer hem idag men då kommer hon antagligen inte orka skjutsa  mig till stationen för dom bor i tierp så jag åker tåg dit. Men om jag drar dit kan jag inte blogga för dom har typ ingen data,,dom hade en förut men sist jag var där så hade dom ingen så jag vet inte :P .
Det var i alla fall längesen jag var där och sov över.
Menmen jag har ingenaning om hur resten av dagen/kvällen blir,,kanske skulle kunna fixa lite på bloggen? Fixa lite nya biler til ny header? Nejj jag tror inte att jag pallar xD. Men det är en sak jag undrar asso på bloglovin när man söker på min blogg kommer min gamla design upp jag har inte ens en header på den bilden? Den är lite konstigt... Men ska göra lite annat nu hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0