Sugit lov

Hejhej,,idag vaknade jag vid 10 jag låg kvar i sängen en stund och kollade på tv sen gick jag och satte mig i vardagsrummet och prata med David sen gick jag och sköllde ut Jennifer fär att hon hade väckt mig för när hon vaknar då går hon upp och sätter på musik,telefonen ringer,hon går runt i lägenheten och pratar och jag vet inte vad hon gör men hön väcker i alla fall mig vilket hon brukar göra ofta på helger. Snart är lovet slut,irriterande. Jag har typ inte gjort nånting på hela lovet,jag har inte direkt tänkt på att det har varit lov så jag har typ haft tråkit hela tiden nästan.
I alla fall idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på vet inte om jag skulle vara med Jossan för hon frågta om vi kunde göra något typ idag eller nån gång ihelgen tror jag. Imorrnkommer Tess hem från sin syrra :D men hon ska vara hos sin mamma :(. Menmen jag skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0