Onsdag morgon

Hejhej,,kollar på tv,Kenza var  för ett tag sen med på vakna med the voice så jag kollade på det. Idag ska jag göra typ ingenting kanske göra matte läxa och kanske plugga lite till prov. Första lektion är idrott vi ska åka skridskor -.-  .
Ska inte gå med Steffi idag,hon har sov morgon.  Skrev inget igår kväll men jag och Steffi köpte i alla fall 6st  vinglas och ett ljus som luktar skitgott. Vi skulle ha köpt en parfym som hon vill ha paris hilton cancan,,jag har ju en sån xD. Men den kostade lite mycket så vi köpte den inte. Ska gå vid kvart över åtta,,men skriver ej mer nu skriver när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Har du paris hilton cancan? :o

Du sa att di inte hade till mig ?

2009-02-04 @ 15:48:46
URL: http://stephanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0