Lasergame :D

Hejhej,,kom hem för ett tag sen. Var hos mormor tills mamma kom hem för jag hade inga nycklar. Men i alla fall det var skitkul på lasergame. Jag var med Rim och Natassja vet inte uhr man stavar hennes namn. Vi var ojämna så det ena laget var tre och det andra fyra. Jag var med det laget som va 3st. Vi vann ju då haha även fast dom andra var 4st :P .
Innan vi hade börjat spela var jag skiträdd för jag tyckte att det var läskigt där innen för att vi var så nåra,,för första gången jag körde var vi flera. Men det var i alla fall skitkul :D. Jag var nästbäst av alla som spelade Jossan var bättre än mig den bögen :P . Jag fick i alla fall 3900poäng,,lite skillnad från första gånge jag körde då jag fick minus ett tusen typ. Senasre ska jag vara med Johanna..ska typ sova hos henne.




Jag var i lag grön :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0