Inget inlägg tidigare

Hejhej,,kanske skriver lite sent men har haft fullt upp hela dagen. Först var jag på stan med Steffi och köpte dom här grejorna:
 
Vi båda köpte bad hair day mössor vi ville ha med stor   Vi båda köpte dom här också,15kr på New Yorker
text men det fanns bara en kvar och vi ville ha lika
i alla fall 69kr på Rut med flera 


Så köpte jag dom här skorna,Steffi skulle också ha köpt
men hon gjorde inte det vet inte om hon gör det i veckan
för hon ville bara höra med sin mamma vad hon tyckte om
dom så jag vet inte men i alla fall 99kr från New Yorker.
____________________________________________________________________

När jag kom hem gck jag bara hem och lämna grejorna sen gick jag till Tess,vi var hos henne ett tag sen gick vi till Clara,vi kollade på film det var en konstig film vi hyrde den på hennes box. Den handlade typ om massa folk som var bögar typ alla i filmen var homosexuella? I alla fall sen efter ett tag efter att vi kollat klart drig tess då gjorde jag och Clara inte så mycket så drog jag hem vid 21.00 Och nu kollar jag på film på tv "The perfect man" men nu vill jag fortsätta kolla hejdå. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0