Helgens planer

Några av mina planer inför helgen (skulle ha blivit för lovet för vi får ju sportlov idag men jag har inget speciellt som jag ska göra)

 
 Fredag:  Ikväll klockan 18.20 blir det bio med kusin David,,ska se "I taket lyser stjärnorna" för andra gången fast första för honom. Den är bara för bäst :D :D :D :D :D. Senare får jag se vad som händer.

Lördag: Stab med Steffi på förmiddagen,vi ska köpa "bad hair day" mössa,,ska ng  inte köpa något mer jag kommer bli pank höhö *not*. Senare vid åtta eller kanske var det sex? Så ska jag vara med Tess och Clara,,jag har ju inte träffat clara på hundra år fan.

Söndag: Ska med Matilda till hennes skötarhäst Ludde ska bli kul :D men man kan inte rida honom tydligen blir han halt då sa hon men det blir kul ändå :D<33.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0