Fredag den trettonde

Hejhej,,blev inget inlägg imorse för jag hann inte,,var tvungen att platta håret det var helt kaos när jag vaknade.
I alla fall nu har jag precis kommit hem,dagen har väl varit okej. Först fixade jag och några andra fredagsfikat.
Det tog upp no.n och svenskan så efter det hade jag spanska-prov det gick rätt så bra glömde bort lite grejor men kunde det flesta :D . Efter det var det lunch fick vi nån köttfärsröra med taco-skal. Sådär gott xD på lunchen gjorde jag,jossan och steffi ett litet sko-byte hahahaha. Sätter in bild haha. Sen hade vi so vi fick tillbaka so proven och jag hade ju inte pluggat så jag fick IG 14/59 det var ju mycket? NOT!! Om mamma får reda på det tror jag att hon dampar. Efter so var det engelska vi gjorde inte direkt något speciellt..
Skriver mer om vad som händer i helgen snart.....


Jag har en av mina skor ochen av Jossan converse skor.
Steffi har en av mina nike skor och en av sina UGGs
Och Jossan har en av sina converse och en av steffis UGGs

Vem är var på bilden tror ni? Fast det kanske inte är så svårt att se? Fast det är ändå typ ingen som läser min blogg ändå så det är ändå en onödig fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0