från igår kväll och denna dag

Igår sov jag hos Johanna. Vi bakade kladdmuffins ;),sen kollade vi på filmer. Först kollade vi på date movie sen hot chick.
Haha vi hade bäddat med kuddar o filt på golvet :P. Sen när vi hade kollat klart så var det rät så sent vi var trötta så vi okade inte fixa madrassen så vi la oss skafötters (stavning?) i hennes säng.

När jag vaknade var klockan halv ett eller något sånt så då gick vi och åt frukost.Sen spelade vi lite gh. Så gjorde vi inte så mycket mer. Sen gick jag hem och så skulle jag,jennifer,tobbe,tessan och david ät på kina restaurang det var inte så gott där så vi drog hem och åt våfflor som mormor hade gräddat. Och nu sitter jag och lyssnar på musik och ska börja fixa emelies blogg åt henne pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0