Andra Avenyn ikväll :D

Hejhej,,kom nyss hem. Sitter och lyssnar lite på musik (miley cyrus <333) och äter rå spaghetti hahahha men det är fett gott men ändå xD. Ikväll är det äntligen andra avenyn igen och top model :D. Asso jag har typ aldrig något att göra på dagarna? Men jag ska typ börja på cheerleading med Tess nån gång så då får jag väl lite mer,,och så vill jag börja rida men mamma säger att hon ej har råd och det dampar jag på men hon ska typ höra med sin kompis om jag skulle kunna hos henne typ en gång i veckan :D. Hihih imorse när jag och steffi gick till skolan så tog vi kort på något som är på massa grenar och grejor från snön asso och det är fett fint xD bilden sätter jag in ;).


det syns inte så mycket men lite i alla fall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0