shit vad många inlägg de blir..

hejj igen typ? ajja ska nog inte klaga så jätte mycke på kameran eller asso egentligen DEN ÄR SÄMST!! Men ändå, fick nyss lite damp och skyllde allt på mamma precis som att de e hennes fel. Och att batterierna tar slut på en gång bara föratt MAMMA har köpt fel batterier som inte är bra för kameran även om man stöller in den på den typen av batterier. Men de är fortfarande INTE MAMMAS FEL för de är han i affärens fel han som sa att mamma skulle köpa batterierna för att dom skulle vara ´bra för kameran,tzz stick. Ett tips! LYSSNA ALLDRIG PÅ VAD DOM I AFFÄREN SÄGER,för de här är inte första gången nåt sånt här händer..Ajja dom senaste inläggen här har jag inte satt in låtar,och nejj jag har inte glömt jag har bah inte pallat xD.

Lite bilder som jag nyss tog med kameran :



Kommentarer
Postat av: sofijah

sv:nej , men har en bra kamera med bla inställningen" ansiktsbild!"

2009-12-26 @ 17:27:40
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0