min nya laptop är cool O_____o

Hejjhejj nu sitter jag och lyssnar lite på musik och typ ska in på bloglovin sen. Aah va på siba och gränby för ett tag sen. Skulle byta lite kläder till mindre storlekar på gina och så skulle jag in på rocks och för en gångskull fråga om när dom får hem 21st century breakdown alltså Green Day's senaste album fast de e rätt gammalt nu men rocks har inte fått in de så aah men dom får in den typ nästa vecka så ska jag köpa den : D . Och på siba skulle vi bah lämna tillbaka en kamera. Och aah så idag har jag bah köpt en film Hannah Montana the movie då. Och snart ska jag till tess. Shit jag har inte ätit nåt idag heller fast ifs så är jag inte hungrig heller så de gölr inget xD. Nejj men jag har fhan vart uppe sen sex och har bah ätit en typ mandarin och druckit cola : D. Och så va vi på maxi nyss och köpte godis och ÄNNU MER COLA : D (mi is happy). Maha min data e fett coool den har typ nån fingeravtrycksgrejj så jag har mitt fingeravtryck istället för lösenord och så typ spara den information från vissa sidor så typ om jag går in på bdb eller facebook eller vad som helst så istället för att jag ska skriva lösenord behöver jag bah dra fingret över "sensorn" så loggas jag in automaitskt hahah fett coolt O_____o.

Mihi min film (och lite annat som står i min hylla xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0