lite mycke bilder nu..

hejjhejj nu kom jag precis hem från mammas kompis anna-carin och så när vi kom hem gick vi in till mormor en liten stund föratt fika morfar hade gjort tårta ;p. Och så skulle jag "köpa" minneskortet från ´min morbror och de va där innne så aah nu har jag de najjz (aa) (y). Och nu vet jag inte riktit vad jag ska hitta på. Senare ska jag i alla fall kolla på Hannah Montana The Movie för tredje gången mihi ;p. Men ahh lite bilder som jag tog dah:


lite failad bild men jag tänkte iaf ta kort till outfit bild eller nåt sånt men den blev ändå rätt så cool ha?
Men jag ska fixa röda ögonen sen. Min kamera kan inte ha röda ögon funktion och blixt samtidit typ? ;s lite konstit kanske men aah..


höhö cepe outfit bild den borde väl egentligen vara i dagens outfit men aah :
t-shirt typ fick av jojjo i julklapp typ från H&M tror jag
tjocktröjja vettefhan vafrt den kommer ifrån
och jeans från gina


typ nån bild jag tog på rutan på bilen?hahaha


mihi min mobil när jag lyssnade på musik (bara miley cyrus haha)


En blomma står i trappen..


inne hos mormor,nötter


tårta hos mormor ;p


minneskortet ;p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0