Jag svär alla bärbara datorer hatar mejj..

MM rubriken är så sann så..Jo men jag höll nyss på att skriva ett inlägg så bah råka jag väl komma åt den här touch plattan eller vad fhan de heter så råka jag trycka bakåt för jag skulle sudda ut nåt så bah kom jag bakåt eller vad man ska säga xD. Iallafall ett under att jag är vaken så här tidit på en lördag men jag gick faktist upp vid sex föratt åka till elgiganten för att köpa en kamera och ersätta den jag fick i julklapp. Och rean började idag vid sju på elgiganten så vi åkte tidigt men de va skitlång kö ändå xD. Aah så köpte jag Hannah Montana The Movie för pengar jag gick i julklapp : D. Mi is happy (aa) så den ska jag kolla på ikväll. Iaf hur vare julen då? eller ja julafton ;p jag hade de rätt bra vi va inne hos mormor som vanligt. Och jag fick en del saker fast aah. Jag fick i alla fall ett linne,en hoodtröja,laptop,pengar,digitalkamera (fast de va en annan jag ville ha men den va lite dyr så jag fick en annan liknande bra). Så jag är nöjd i alla fall. Idag blirre att vara med tess och så måste vi gå på gustjänst ikväll blää jag hatar gusdtjänster man typ somnar..Fattar inte att de finns folk som går på de frivillit eller va de heter xD. Men de e för vi går på konfirmationssak ajja. Nu när jag har laptop kanske jag börjar blogga igen,venne vf jag ska göra de bah för jag har laptop men de känns mer chill av nå slag höhöhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0