tävling hos millahoman.blogg.se

Hejhej jag är med i en tävling hos millahoman.blogg.se om ett par rosa hörlurar med blingbling på. Som jag verkligen hoppas på att vinna eftersom att jag behöver nya hörlurar till min ipod eftersom att dom glappar...visst är dom snygga?
tryck på bilden för att komma till inlägget,men om det inte funkar så tryck HÄR

 PRODUKTBESKRIVNING
Skönare hörlurar får man leta efter
inte nog med att de sitter perfekt i örat tack vare in-ear design.
De har även en fyllig bas och skönt ljud rakt igenom.


10 st tjeckiska kristaller.
Ett par vita in-ear pluppar.
Ett par rosa in-ear pluppar.
Ett rosa etui med sladdvinda.
1,45 meter lång hörslurssladd

håll tummarna för mig nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0