ska jag?

hejhej nue va de ett tag sen jag bloggade men jag har vart i leksand kom hem den andra. h-ade jävlit kul där. Pallar inte skriva nånting om vad jag gjort och de men iaf. Idag åkte steffi hem. Och såe har jag vart med Axel<33. Imorrn blir de Berkinge -.- . Ja alltså det är jue inte tråkit där men lite drygt har liksom precis komit hem såe ska vie åka iväg igen...Fyller iaf år påe söndag (aa). Har önskat mej en ny mobil av mamma såe jag hoppas jag får en också..Antingen W995 eller
W595. Och pappa frågade jag om jag kunde fåe tungpiercing men han vill inte bestämma nåt själv och dåe är svaret ett självklart NEJ! För jag får inte för mamma...Men dåe kom jag påe att jag kan pierca mej i örat kanske? skulle jag passa i det?Har inte fått nåt direkt svar av mamma direkt men om jag ska fråga pappa lär jag göra det rätt snart iaf.


Men vad tycks? ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer
Postat av: stephanie

Sv : Haha , Jag med !

2009-08-06 @ 19:08:27
URL: http://stephanyy.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* ja visst är den haha :P

2009-08-08 @ 09:41:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0