lite update

Hejhej kom för ett tag sen hem från jojo. Sov där inatt. Kom hem från Berkinge igår åkte dit i förrgår..Fyllde år i söndags fick ny mobil o pengar får se vad jag får av mormor har inte fått nåt av henne än :P. Iaf kan jue skriva liteom Berkinge haha jag o tess hade jäklit kul :P..När alla gick o la sig va vie inte trött såe vie satt uppe ett tag. Sen kom vie påe att vie skulle dygna,de gick såedär för dagen efter somnade vie vid tio och vaknade vid ett men ändåe gick och doppa oss vid åtta påe morron hahah de va skit skönt i  vattnet. resten av natten satt vie i husvagnen och spela kort och snacka..Idag ska jag iaf nog vara med jojo hon drog till tandläkarn tidigare såe jag va tvungen att dra hem dåera. Snart är det skola igen -.- fast dåe kommer troligen den här bloggen att fåe lite liv igen iaf :P. Men slänger in några bilder....


man ser inte såe bra men det är en liten harunge som ligger i gräset och är skiträdd typ..
man min nya mobil hr ingen blixt heller....





den är fett het(aa) fast det ända som jag stör mej påe är att den inte har lampa eller blixt....
 

Kommentarer
Postat av: Matilda S

haha jag tänkte köpa sån mobil. alla i stallet har typ de xD

2009-08-16 @ 16:28:30
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0