sommer nu asso<33

Hejhej,roliigaste och skönaste dagen asso. Sov hos tess gick o la oss vid 5imorse :P. Vi var typ ute vid 04.10 och va med typ gabbe o hans kompisar..Iaf sen när vi vaknade så gick vi upp fixade oss. Vi vaknade vid typ 10 nånting. Vi skulle kolla när Izak hade match. Men han typ hade drivit med oss o jag fatta ingenting för han hade tydligen redan haft match i diös mkt tidigare. Men jag och tess drog iaf till ekeby föratt va med izak o maxi. Vi tog min cykel o den kan man inte skjutsa normalt på bara föratt pakethållaren inte sitter fast typ. Så det var fett drygt. Men vi va med dom o gjorde massa olika grejersen såe skulle jag o tess hem så hade maxi typ sönder min cykel så vi fick gå. Men vi lämnade cykeln i ekeby för mamma jobbar ändå precis där vi va. Men hon åkte iaf och hämta oss på stan.Och sen när jag o tess kom hem åt vi sen drog vi till willys och gjorde lite grejer. Vi hade fett kul..


Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

sv: det heter sony ericsson theme maker

2009-04-27 @ 17:02:38
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: P O U L I N E

sv: aa, man laddar ner det :)

2009-04-28 @ 08:37:26
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0