ledsen för den dåliga uppdateringen

Hejhej,,ledsen för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp med tävlingen på gratismakeup.se och nu leder jag igen :) du kan gärna gå in oh kolla ställningen genom att trycka på länken här: (länk) (scrolla ner för att se väsktävlingen). Har märkt att folk gillar min blogg m.m själv tycker jag att den är skitful och tråkig men har fått många positiva kommentarer om den och så vidare :). I alla fall det är ju påsklov nu :). Är hos kusinerna har vart och ridigt tidigare idag på skolan dom går på (waldorf). Hihi jag galopperda för första gången :) det var första gången jag gjorde det nånsin och det är skitkul. Men nu har mitt arsle dött haha det var sadeln som typ gjorde så att jag fick ont? Haha. På onsdag drar jag till nyköping och hälsar på Stefani,,vi brukar vara  i Leksand på somrarna med hennes familj och lite andra personer och det är första gången vi träffas nu sen i somras ska bli jätte kul har saknat henne very much. Är kvar där till på lördag (sorry tess vi kan inte gå påskharar) haha men nu har jag skrvit lite väl mycket det får räcka hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0