snö haha ''/ :)

haallojj!Idag haded jag bara 2 lektioner haha jag hade sovmorgon till 5 över halv 10 och slutade 20 i 12.
Först va de mentorstid sen svenska i typ 2 timmar.
När jag kom hem år jag lite mackor för jag åt inte i skolan. Nu har jag typ inget att göra jag har skit ont i ryggen har haft de ända sen imorse o jag fattar inte varför xD.
De va ett tag sen steffi fyllde år när jag o nåra andra hade fixat en överasknings fest vi hade ganska  många ballonger o jag har typ alla kvar så jag höll nyss på med en haha jag gnuggade den lite i håret så råka jag slänga upp den i taket o nu får jag inte ner den xD. haha bild på ballongen ;)
 



palla att de snöar ute
Inte direkt föratt jag inte vill att de ska snöa men de e irriterande för de smälter ju bara o typ blir blött överallt xD.
Längtar mer till de blir jul o att de blir mycket snö fast jag kommer frysa ihjäl men ändå xD.
Ikväll är de andra avenyn  yeeij! får inte missa haha fast jg har alarm på mobilen 5 minuter innan de börjar men ändå xD.


Iaf. nu tror jag att jag ska köra lite tibia haha jag e verkligen beroende fast den suger så jävla mycket haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0