ska typ sova

helluhellu!
Idag har jag kommit hem från mina kusiner. När jag kom hem va jag me Jojo,Sara och Jossan :D <33.
Först gick jag hem till Jojo o sara för sara skulle sova hos henne så gick vi och mötte jossan,så va vi ute de va typ skitkul haha. Vi va inne på ett dagis och körde sandis hahahahah asg. säger jag haha ;P
Sen när vi skulle hem så gick vi nån skit konstig väg vi typ gick nånstans i von barska häcken i nåra buskar av nå slag jag fatta egentligen ingenting hehe. Sen kom jag och Jossan hem till mig för hon ska sova hos mej,vi typ smsade lite med massa folk. När jag va hos mina usiner körde dom typ tibia ganska mycket så jag testa köra lite de e helt jävla wirred men iaf. jag gjorde en gubbe haha. Jag hade typ tibia på datan  och jag vet inte ur xD.
 Jag fattar ingenting hehe. asso om hur man spelar och så haha.
Jag har typ kört de ända sen vi kom tills nu. Vi ska typ fixa oss lite så ska vi gå o lägga oss,jag e skit trött haha de e säkert bah för jag typ har suttit vid datan nästan hela kvällen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0