Jossan<33

Sov hos jossan igår :D
När vi vakna så fixade  vi oss lite o klockan va typ 12.00 så vi gick först hem till mig o lämnade  mina grejer
sen gick vi till donken och åt.
När vi hade ätit gick vi hem till Jossan och körde rockband.
Sen när vi skulle gå skrämde vi upp varann lite haha,,
när vi klädde på oss jackorna så fråga jag jossan va hon skulle göra om hon såg nån gå förbi i dörröppningen från köket till vardagsrummet hehe hon visste inte xD.
Och efter de så typ såg jag nå rött som typ lös uppe i taket i köket så jag sa de till jossan hon trodde inte på de först xD
men sen så sa jag att jag va seriös då sa hon typ ooh tänk om de e en ailen vi fick fan panik o börja skrika som faan haha o vi typ sprang till dörren o jag fick inte upp den haha.
Sen när vi kom ut sa jag till Jossan att min jacka o halsduk va kvar där inne så vi va tvugna att låsa upp igen för Jossan hade låst dörren vi va fett rädda hahha ;).
Vi typ gick upp o öppna så  våga vi inte gå in så dörren stog helt öppen o vi typ va inte i trappen men sen gick vi in o typ sprang o hämta grejerna.
Så  börja jossan att snacka om att de typ brukar spöka där inne haha.

Sen gick vi till ica o köpte burn o gick hem till mig,,vi ska typ snart äta potatisgratäng o kött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0