första advent

Hallojsan!! Idag är det första advent xD,,idag har jag varit me tess,vi åkte först till ica maxi och åt och handlade med hennes pappa sen åkte vi till hennes mamma och gjorde inte så mycket tess tonade inte håret idag,,vi julpyntade lite tror jag. De va skit längesen jag hade träffat hennes hund jack också jag trodde att han skulle vara skit stor men han hade inte blivit så himla jätte mycket större sen sist. Mär vi hade varit där ett tag åkte vi ner på stan och träffade hennes syrra malin o hennes kille,så gick vi till slottet och kolla på fyreverkeri. De va skit kallt att stå där hela tiden för i början spelade dom massa tråkig musik. Sen när de va slut gick vi där ifrån och gick nånstsans vid domkyrkan och där stog de massa hästar så vi stannade där och klappade dom,de va en skit stor fast den va jätte snäll den typ slickade folk på händerna xD,och de fanns en åsna där också haha den hade skitlånga öron xD när vi hade varit där ett tag kom min mamma och hämtade mej så åkte vi till gamlis grillen och beställde mat och åkte hem och åt xD,,
nu ska jag gå och baka pepparkakor haha



den blev inte så bra men i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0