utdelning xD

Helluuw!! Kom nyss hem från mammas kompis Annika hon fyller år idag så vi va där o fikade lite,,tidigare idag har jag varit med Johanna vi har delat ut reklam i 2 eller 3 timmar fast de kändes inte som att de va så länge xD.
Senare ska jag till mammas andra kompis på landet och jag vet inte direkt vad vi ska göra där  xD,,emelie ska i alla fall följa me :)... Ikväll ska jag också kolla på tv  på 5 an e de Narnia som jag ska kolla på har aldrig sett den förut,,och senare på 4an är de program om britney Spears som jag bara inte får missa !!
Har inte ätit nåt på nästan hela dagen bara frukost och så fikade jag ju nyss jag tror att vi ska åka och äta på gamlis grillen xD,,I alla fall nu ska jag nog stänga av datan jag har haft på den på natten och egentligen får jag inte ha de för jag har haft virus i den så,, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0