Tröja...

Helluu,,Har fått nya högtalare som är mycket bättre :D,,dom första som jag fick var 17watt (stavning?) och nu har jag fått med 70 watt :),,mycket bättre även fast båda kostade lika mycket :S.
Mammas kompis anna-carin är här,jag krusade håret på henne haha fast hon ville bara ha "volym" i håret,så jag skulle göra i bara hårbotten men hon har så himla kort hår och hon hade tagit våran jätte gamla krustång så den var jätte bred så jag tog hela håret i stället,när jag var klar såg hon ut som värsta trollet,jag skulle ta kort på henne men hon hann fixa så att det inte syntes så mycket  "det blev mer volym" så jag hann aldrig ta något kort hehe..
Om ett tag ska jag åka till Gränby igen,eller jag vet inte när. Ska bya tröjan jag köpte till en större storlek,den var lite kort i armarna och det märkte jag inte i provrummet.

 Tröjan :

    

Det var halva priset sänkt från 249 till 124,50 :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0