tråk

Helluu bloggen,,Kom för ett tag sen från mormor,har varit där och  grattat min morbror ,han är där för annars hade vi varit tvugna att åka till storvreta för han bor där xD,,just nu sitter jag o gör ingenting har jätte tråkit,har precis varit inne på en hemsida som jag var beroende av typ förra året gosupermodel.se haha dom har ändrat sidan jätte mycket hehe och nästan alla mina kläder har dom kastat för att dom var "utslitna"  haha den där hemsidan är ju inte bara lite konstig..
Jojo kommer om ett tag och hämtar sin julklapp hehe.
Mamma har klätt granen jag pallade typ inte hjälpa till,och nu håller hon på och julpyntar eller hag tror det för hon kom nyss in i mitt rum och ville ha häftmassa jag tror  att hon skulle sätta upp julbilder i tyg av något slag på väggarna vi brukar ha det hehe.

Kommentarer
Postat av: J.

trevlig blogg!:)

2008-12-22 @ 21:41:50
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0