trååk ''/

ååh jag har skit tråkit, är hos mammas kompis o de finns ingenting att göra!! Dom ute i köket värkar i alla fall ha skit kul,,i dag blev jag skit arg för jag fick inte kolla på tv när de va narnia så jag missa fan typ halva filmen och senare va de ju britney spears och jag höll nästan på o missa de och om jag hade missat de jag svär jag hade dampat faan!! xD....
e inne på msn o typ inte skriver nåt xD va nyss inne på pea också måste försöka skaffa mer VIP min platina går ut om 4 dagar o jag pallar verkligen inte att de ska gå ut även om jag knappt är inne och efter att platina har gått ut får jag guld o de pallar jag inte heller xD,,snälla smsa: VIP PLATINA nattuues   till : 72112  xD skit schysst om nån gör de. Nu ska
jag gå in på youtube o göra lite grejs asso typ lyssna på musik xD,,fast jag kommer antagligen inte höra nåt för domlyssnar på radio i köket som dom alltid brukar när vi är här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0